יסודות התכנות - Scratch


מה לומדים בחוג?

  • מושגים בסיסיים במדעי המחשב
  • תרגום דרישות ורצונות לשפה המובנת למחשב
  • לתכנן לפני הביצוע
  • למצוא באגים
  • לבנות תכנית פשוטה ולהתקדם עד לבניית פרויקט מורכב.


הלימוד מתבצע על גבי פלטפורמת Scratch, אבל חשוב לחדד שאנחנו לא מלמדים Scratch אלא נעזרים בגרפיקה של Scratch, כדי לעודד את הילדים ללמוד מדעי המחשב.


  • הערות כלליות:
    • גיל:  10- 6
    • גודל מינימאלי: 6 תלמידים בקבוצה
    • גודל מקסימאלי: 10 תלמידים בקבוצה  
    • תדירות: מפגש אחד בשבוע למשך 55 דקות
    • ימים אופציונליים: ראשון, שלישי ושישי