בחוג הילדים ירכשו
- יצירתיות – ימציאו מוצר שאינו קיים
- מיומנויות חברתיות - יצטרכו להגדיר בעצמם את המבנה הארגוני של החברה (מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק, מפיק פרסומות, מנהל אתר אינטרנט ועוד...) וילמדו לקבל החלטות יחד.
- כלים דיגיטליים – ילמדו לעבוד עם כלים מעולם הדיגיטל (בניית אתר אינטרנט, פרסום ברשת, מיילים, אופיס, יוטיוב, צילום בסמארטפון, עריכת סרטונים ועוד...)
- מיומנויות מכירה – איך מציגים מוצר ללקוח ואיך מוכרים.
- תגובות לשינויים – איך מגיבים לשינויים כאשר יש מתחרים, עובדים עוזבים/ מצטרפים...
הקסם של החוג הוא שאנחנו לא יודעים לאן זה מתפתח. הכל תלוי בהחלטות הילדים לסיטואציות שהמדריך יוצר.
- הערות כלליות:
- גיל: 11- 6
- גודל מינימאלי: 6 תלמידים בקבוצה
- גודל מקסימאלי: 10 תלמידים בקבוצה
- תדירות: מפגש אחד בשבוע למשך 55 דקות
- ימים אופציונליים: ראשון, שלישי ושישי